Dagen igår! :)

Igår fick buffan vila, jag hann inte rida henne, för att jag åkte direkt ifrån skolan till Jfk och hjälpte Sarah och Robert när robert tävlade (: och SHIT vilken tid det tar när de är tävlingar på jfk :o
Va där typ vid 3, sen startade han sin första häst i klassen vid typ 6 eller ngt (!) Det va i alla fall Wach me, hon va nolla men inte jätte snabb tid, för hon blir lätt lång om han trycker på henne, sen red han nando typ vid halv 8 (!) .. Han va typ störd , för att han hade fått stå så länge i transporten osvosv.. Jag åkte efter att han hade ridit Nando ochdå va klockan 10 i 8 :o shiit.

Idag så är planerna att åka ut och rida buffan på banan, tror jag ska galoppera henne lite i intervaller, inte så lätt på våran lilla bana men det ska nog funka, Det står studs framme på banan så kanske jobbar lite över dom med, hon blir ju så sjukt taggad :o haha söthest <3

Ikväll så ska jag ut till Nelly som fyller år och festa lite (:



Grattis Nelly :D ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0