Lördagen den 29e..<3

Hade en awsome kväll igår måste jag ju säga :D !
Va najs folk och lite sådär, även om det alltid är någon/några som ska förstöra på ett såntdär onödigt jävla sätt :o MOGEN, nej inte jätte då...
I alla fall, en najs kväll ;)

såhär såg jag ut :D

Dagens planer

Ska ut till stallet om några timmar och rida Buffan, hon ska få gå lite markarbete/gymnastik på banan tänkte jag, någon studs typ, travbommar och något travhinder :p
Sen ska vi kanske åka och kolla på fölis igen, det lutar ju åt att vi köper honom :D Weeei!
Till och med min låtsas pappa tycker att vi ska köpa honom så då måste vi ju nästan det ;) hehe.

visst är han fin? :D

Nu ska jag äta frukost och kolla lite på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0