10 - Tio saker du kanske inte visst om mig.

  • Jag är sjuuuukt mörkrädd...vet inte varför xD
  • Jag hatar att rida i skogen :o Ska jag rida ut så rider jag hellre på större grusvägar.
  • Jag ÄLSKAR disney, det kommer jag aldrig växa ifrån :o haha..
  • Jag missade ponnytiden , köpte storhäst direkt, fast liten storhäst.
  • Jag har trillat av 5 ggr på samma klubbhoppning ;p haha. DÖR.
  • Jag har inte tagit studenten fast jag är 20 år xD har varit så sjukt skoltrött.
  • Fastnar oftast för hästar med större eller mindre "problem".
  • Gillar inte riktigt "hästfolk" ååh, skitsnack typ :s
  • Jag tänkte börja rida dressyr för ett år sen typ :o Vad tänkte jag på??????? Haha..
  • HATAR VINTERN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0