2 - när och varför jag började rida.

Kör en till idag faktiskt för att fylla ut :) !

Jag började rida på ridskola när jag va ca 7 år, innan det red jag på någr bekantas hästar o ponnysar. Jag började rida på solberga säteri, sen efter det har jag hållit till på lite olika ridskolor :) !
Jag vet inte riktigt varför jag började, men min mamma höll på med hästar när hon var yngre och jag har alltid gillat hästar osv. sen va väl aldrig målet från början att bli en duktig hoppryttare som det är nu då :)!

Hoppas att detta dög som svar :) !



Jätte gammal bild! :)

Slänger in dagens stall/ridpass åxå! :)
Red buffan på banan idag, ca 40 min. hon va fin, men tycker att hon blir lite stum på Nova bettet, så ska rida henne på vanligt nu i helgen, sen tar jag med båda till Robert på måndag så får vi se vad han säger om det.
Det kom världens spöregn/hagel innan vi skulle ta in hästrna, så bina som inte hade tänkte blev ju jätte dyngsur! så Kajsa gick med henne typ 20 min eller något så hon fick ju röra på sej lite i alla fall ! :)

Nu ska jag käka taccos snart och sen sova! :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0