Dagen i ord :)!

Jag har varit på praktiken hela dagen idag :) ! 9 - 17.30 typ!
Hade som sagt med min lilla buffa idag, hon va jätte snäll för att aldrig varit där. Gick i hagen o rullade sej till och med :)
Hoppträningen gick väl sådär, men hon va sjukt pigg och de e väl kanske inte jätte konstigt eftersom att hon inte äår hoppad på ett tag:P ! Nästa helg blir det en klubbhoppning i nässjö , ska starta 90cm + 1m. :) Tänkte att jag ska försöka starta så mycket klubbisar som går i vinter så jag kan börja med 110cm direkt i vår sen, visst någon 90 med men ah :p 1m 110 direkt i vår är målet ;) och 110 regionalt i April!

nu vet ni det, nu ska jag bara ta det lugnt, ladda inför i morgon :)
Först skolstallet och rida o ha teori, sen åak ut och rida buffan , så det kan bli en lång dag i mon med ;)!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0