Dagens Ridpass :)

Buffan: Red fram henne länge i en låg form, red till musik, och shit rider nog bättre då xD haha. Men i alla fall, red fram länge länge innan jag började jobba upp henne i galoppen (mycket lättare än treven + att träven släpper då med) sen började jag hoppa fram lite på ett plutttiiis hinder typ 30cm :p haha. Sen så började på kombinationen med det lilla pluttishindret in och sen 2 korta galoppsprång till ett räcke, började med att det låg på typ 70cm, sen i slutet så höjde jag upp det till typ 110cm och kom en gång, kändes as bra :D Asså underbara häst! <3

Bina: Kajsa va med ute och red Bina, skrittade i typ en halvtimma :) hon va rätt pigg, men snäll som alltid och kajsa reder ut henne, så nema problemas :D !

Emma Rosengren skickade ett sms till mej innan jag åkte ut, att hon hade ridit wille och det va ju skönt eftersom att jag inte hade hunnit honom idag i alla fall :P !



haha , sista bilden är innan en maskerad hoppning, jag red i leggins o högklackat o klänning xD

Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0