Dålig uppdatering.

Har inte haft tid att blogga faktiskt.
Men nu tänkte jag i alla fall berätta om dagen igår ! (:

Först va det som sagt klubbhoppning med BinaBus,hoppade 60 och 70cm, fick en jätte bra känsla i 60n, men fick 2 pet på de 2 sista hindrena, och sen efter ngt hinder så glömde hon lyfta på fötterna så höll på att gå omkull, men det gick bra osv. i 70n så fick jag inte en lika bra känsla hon svarade inte riktigt framåt mot hindrena så jag va tvungen att smacka på henne o då går de lite fort istället. men jag är nöjd!
Bilder ifrån de kommer senare när Sanna har lagt upp dom på facebook ;)

Sen vid 2 typ så va det fika i stallet (: Först smörgåstårta o sen gräddtårta som Åsa hade bakat :) MUMS.

Sen på kvällen så åkte jag, matilda, mamma och Urban till matlyckat och åt, mycket gott va det.
Jag åt en black ´n white och sen fick jag en bananasplit till efterrätt ;) !
Sen blev det även lite alkohol på det, sen så skulle jag och Matilda på fest, men det blev inte så mkt av det:p

Men Nästa helg då blir det fest här :D Så det taggar vi!

Har även fått lite presenter då ;)
  • Blingbling remmar till sporrarna av Zäta och åsa
  • ett brunt hoppspö av zäta och åsa
  • En helkroppsmassage av Zäta och Åsa
  • Pengar av Eva
  • Pengar av David
  • Sprengerstigbyglar av mamma och urban
  • Pengar av mamma och urban
  • maten och de igår då + alkohol av mamma och urban
Sen så ska jag få en systemkamera då :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0