en lång dag, men jag gillart :D

Hade praktik först idag mellan 9 och halv 2 typ :p
skrittade ut hästar i skogen idag först, först red jag Wach me sen Very Easy (: ! Mys vare.

Sen åkte jag till sjukhuset och astmamot. gjorde allergi test o det visade inget, o sen kollade vi luftrören eller så. och hon rekomenderade att jag ska börja ta min medicin igen så får nog bli så.

Sen så åkte jag ut till mina egna hästar :)
Tog först in buffan, borstade och fixade sen skrittade henne i typ en halvtimma. och sen red jag wille typ en halvtimma och sen longerade jag bina :) alla skötte sej bra :D !

Nu ska jag ta en öl såhär på fredagen och bara ta det lugnt ;) ! Mysigt right?

I mon fyller jag 20år och då blir det massa saker som ska göras, ska klubbhoppa bina, o sen kanske åka och köpa bett i tenhult. och sen ut och äta o ta några öl med familjen :) !



va så härligt att sitta på min buff idag igen :D ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0