häärliiga fredag (:

Fredag idag, och i mon fyller jag 20 ;) ! Awsome right?

Idag så har jag praktik mellan 9 och 2 typ, ska till astma mottagningen för pricktest, se om jag har pollen allergi, va där uppe i vintras, men dom kan inte testa för pollen när det är mitt i säsongen eller vad man ska säga, så de fick bli nu ;) Lite najs att jag fick tiden innan jag fyller 20 eftersom att det börjar kosta när man fyller 20 :p haha.

Nu ska jag dricka mitt vanliga morgon kaffe och sen åka mot praktiken , eller ah, behöver åka typ 20 över (: !
Lite skönt faktiskt att börja så "sent" är ju rätt nära så tar inte så lång tid :) !

Juste ja, jag longerdade buffan igår, lite mer än förrgår eller så, men inspänningar och sådär, hon va inget halt :D
Så det får bli lite skritt i skogen idag , kanske någon trav för att känna på henne :) !
Ska bli riktigt härligt att sitta på henne igen , och Bina får nog också gå lite lugnt i skogen idag , bara skritta typ :p
Och sen ska jag nog longera wille ;p ! Eller om jag skrittar ah , den som lever får se :p !

PUSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0