Härliga söndag :)

Blev många timmar i stallet idag, började med att fixa med lite träns puttsa upp sånt som inte avänds osv.
Sen kom Kajsa och provred bina, först visade jag henne, hoppade några språng för att hon skulle se osvosv. Sen så red hon, och hon klarade av henne riktigt bra, jätte kul, inte många som gör det! :)
Men sen så när hon skulle hoppa lite så svängde bina typ jätte fort efter hindret och hon hann inte med, så blev en ofrivillig avsittning, kunde tyvärr inte sitta upp igen, men hon vill prova igen, och då kör vi utan hoppning!


Sen så stolpad vi upp dom nya hagarna(gräs) och innan vi släppte ner hästarna där så sprang jag med buffan för att kolla om hon var halt, och det va ytterst lite idag, så hon får typ 2 dagars vila till, sen tänkte jag börja skritta henne typ 20 min varje dag och lägga in lite trav i slutet av veckan! Skönt att det går åt rätt håll <3
Saknar att rida min pluttfiiia <3

sen när vi släppte ner Bina Buffan och pinus i sin nya hage fick dom världens tyck, typ dampade sönder, sprang och grejade, hel lyckliga :D Så kul att se <3

nu ska jag bara njuta av söndagen, älskar söndagar :D Vet inte varför.
Men blir i alla fall grillning och sen ska jag typ kolla tv och bara ta det lugnt, i mon är det praktik hos robert kroplewski (STAVNING) :) Kommer nog bli roligt!

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0