Höst :s !

Igår och idag är det verkligen höst, jätte kallt o blåser, och detta har nog påverkat min lilla hals lite för mkt :s
Har 39 graders feber och jätte ont i halsen :o FAN.
Jag ska bli frisk till helgen, och gå till skolan i alla fall på fredag vad än febern och halsen säger!

Dagens planer nu när jag ändå är sjuk är i alla fall att städa rummet, typ dammsuga o greja..
Sen måste jag ut till stallet i eftermiddag, men jag lär ju inte kunna rida, får slänga på mej vinterjackan och longera dom, va ju och köpte ett longeringssystem till eva igår, kan se om jag kan få låna det till mina med idag :) !
tänkte att jag ska försöka longera alla 3 (: !
Får se hur jag känner mej sen!



Älskade hästisarna (: !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0