Höstiga fredag!

Idag är det verkligen höst ute, 5 grader typ :o brr. men ser ut som att det kommer bli sol i alla fall (: och det ska bli fint väder i mon med! Awsome för då kan man sitta på den stora altanen med :) !

Är förövrigt hemma från skolan idag med, känner mej inte riktigt frisk /: Men det är nog litelite bättre, blir att ta det lugnt idag o knapra alvedon och kaffe typ :p men det är alltid värst på morgonen så får hoppas på att det hinner bli lite bättre tills i eftermiddag, för jag måste verkligen rida i alla fall en häst idag, buffan får nog skrittas, och Wille longeras, tänkte kolla med kajsa om hon kanske kan skritta bina eller något :p den som lever får se!



Faaan, det går en skata på taket på altanen seriöst jag är jätte rädd för fåglar :o !
Bläää, asså dom e ju söta på bild, men inte på taket så nära mej :o !
Va Tvungen att stänga glasdörrarna helt, hoppas den inte kommer :o ! DÅ DÖR JAG....



Nu ska jag dricka kaffe o lyssna på musik!
Ha en bra fredag allihopa (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0