Några hästar som jag har haft genom åren :) !

Såg dett på en blogg och tänkte att jag skriver en sån jag med, men lite mer kortfattat :) !

Montana
Min första häst, henne köpte mamma och min låtsaspappa till mej i Julklapp när jag fyllde 12 år. hon va treangelmärkt och hade gått på ridskola, men en fin häst, men trivdes inte alls på ridskolan så hon var ett litet monster där, men jätte snäll sen :) hade henne i ca 4 år.



Hameren Quinty ( Quincy )

Henne köpte jag åxå från en ridskolla, hon var alltid jätte arg osvosv. Trivdes inte. väldigt het att rida, men jag verkligen älskade att rida den hästen, hon va bara 150cm hög. Henne täclade jag 90cm och 1m på, tränade typ 120cm. :) Tyvärr så fick vi ta bort henne /:



Prime Time ( Buffan )
Det är den hästen jag har nu, en fux som är ca 167cm och världens snällaste att hålla på med typ :)! Köpte henne för 4a år sedan, som hopphäst :) hon har varit lite skadad till och från, håller anledningarna till det utanför, massa saker! I alla fall, henne har jag tävlat 110cm hoppning på placeringar upp till 1m. Tränat banor på ca 120 - 130cm. Väldigt het vissa dagar och lite loj andra, ett riktigt litet fuxsto :D ! <3



Best Bina ( Bina )

Denna hästen har jag också kvr, eller egentligen är det min mammas, men hon är sjukt het så jag rider henne osv. ! :) Hon är ett kallblodssto, (travare) som är 20 år, men väldigt pigg för sin ålder, henne har vi haft i ca 2 år nu :) !



Det är de hästarna som jag äger/ har ägt själv :)
har haft några på tillridning/foder också. tänkte att jag tar det i ett annat inlägg senare ikväll :) !

Nu ska jag ut och rida, så kommer ett inlägg om ridpasset sen med :D !

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0