Nästan sommar idag ju :D

Lite seg idag :o skumt, eftersom att jag sov massa timmar i natt!
Åkte i alla fall ut till stallet vid halv 11 typ, mockade och fixade och sådär först, sen så tog jag in bina och klippte henne och sen red henne :) ! hon va JÄTTE pigg idag , studsade som jag vet inte vad och va allmänt svårriden :p
I mon kommer det en och provar rida henne som kanske ska bli medryttare om det är så att hon reder ut henne :) Men det ska nog gå bra, Bina är ju så snäll, men lite överladdad:p ! haha.

Ska ut till stallet igen runt 5 och klippa pindus åt åsa och tuva, klipper nog bara halsen och lite där salgjorden sitter och kanske liknande täckesklippning bakåt typ :p Får se!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, bara att vi ska grilla här hemma typ ;p
Får se om de kanske blir att umgås lite med matilda :) !



4a osedda bilder på bina (: alla utan den längst upp till höger(med huva) är från idag :) ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0