Tävling tomorrow ;)

Idag är man inte dåligt trött ;)
 
Åkte till stallet redan runt 10 idag, och kom hem runt 7 :p
Började med att det kom några tjejer som skulle få rida buffan lite, när de va färdiga runt 12 så blev det smörgåstårta inne hos Ulla, As gott :D Tack snälla!
 
Efter det så mockade jag först mina boxar innan jag gick in i det andra stallet och mockade 4 boxar där inne.
Sen putsade jag både mina och roberts grejer inför i morgon.
 
planer inför morgondagen -
 
Jag och snälla underbara matilda åker ut mot stallet redan halv 7 eftersom att vi måste åka från stallet redan halv 8! :p Men men det får vi hoppas att det är värt.
Håll tummarna för mig är ni gulliga :D 110cm regionalt rider jag, så behöver tummarna ;)
 
 
Fiiinaste hästen :D <3

Kommentarer
Postat av: Marina - Ryttare

Hoppas du får en fortsatt grym dag. Kika gärna in på min blogg om du har lust. Tror inte att du kommer ångra dig <3

2012-08-06 @ 15:27:08
URL: http://meagaiin.bloggplatsen.se
Postat av: Frida G

Lycka till på tävlingen! :D

2012-08-07 @ 09:00:50
URL: http://fridaannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0