Ridhuset 2 dagar i rad..!

Väldigt välbehövligt kan jag säga ! :)
Igår då så red jag igenom henne, red ca en timma, mycket galopparbete blev det eftersom att det va där hon satt fast, men i slutet blev hon riktigt fin och väntade på mig, bytte inte bara för att jag bytte varv utan väntade på att jag bad henne göra det. Kalas fin va hon <3

Idag blev det hoppning, vilket va väldigt bra, va ju ett bra tag sen jag hoppade, rättare sagt sen Lindelöw träningen! Men i alla fall, så va hon skitfin, as pigg men fin, inte studsig och hoppig som hon kan bli ibland :)
Hoppade mest lågt, lite studs en 5,5a och ett räcke med bommar på båda håll.
När hon började lyssna hyffsat på mig på de pyttehindrna så höjde jag upp till typ 110cm och tog några språng, sjukt fin och hoppade så pass bra att hon hoppade mig ur sadeln, hihi bra häst <3

Kommer nog films en för Matilda filmade :D !

Tack snälla Kajsa och Matilda som va med och hjälpte till idag :D !



Bild från i somras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0