Alot to do today

Idag är det endel som ska hinnas med..
 
  • Buffan ska trimmas i ridhuset.
  • Stallet ska fixas + skruva upp massa krokar osv.
  • Wille ska veterinärbesiktas.
  • Provridning av Wille ska hinnas med.
Kanske inte låter så mycket, men varje sak tar ju lite tid om man säger så.
Men som tur är följer snälla mamma ut till stallet så hon kan säkert mocka och hjälpa till att skruva.
David ska följa med också och fota stallet och hästarna med sin braiga kamera så bilder kommer antagligen sen.
 
Tänkte rida buffan ett längre dressyrpass i ridhuset idag, mycket fokus på att jag ska fortsätta rida om jag vänder in på en mindre volt osv eftersom att jag gärna slutar rida på hinder när de står ur sväng :p
 
Fick önskemål om att lägga upp filmer när jag rider de olika hästarna, tyvärr så kanske jag inte hinner filma Wille nu då hon han blir såld. Men på de andra ska vi fixa-
 
Så länge kan ni kika in på min youtubekanal och kolla på filmer när jag hoppar buffan..
 
Sök på EmelieVilhelmsson i sökfältet så ska ni nog hitta ett par stycken :D
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0