Badväder och ridpasset for to day ;)

Ååh idag har det verkligen varit sommarvääder :D
 
När jag kom till stallet började jag med att mocka och ta in hästarna från dessa dumma insäkter och efter det underhöll jag Olivia en stund med att halvbada med henne i poolen ,badade bara fötterna men hon lyckades blöta ner hela mig ;) haha sötaunge <3
 
Efterdet så red jag ut buffan i skogen , blev mycket galopp eftersom att insäkterna va så jävla dryga :s
Men hon fick i alla fall ett konditionspass och va riktigt trött i slutet , ;)
När jag ridit klart så fick sig buffan en bad, det va välbehövligt kan jag säga, skitgriiisen <3
 
Nu sitter jag och väntar på min lilla Matilda <3
 
 
Lilla söta oliviabarnet <3

Kommentarer
Postat av: Hanna Martinsson - JUMPLEAGUE

Fin blogg, designen är jätte fin! :)

Svar: Tack , :) !
emelie vilhelmsson

2012-07-24 @ 22:46:30
URL: http://www.jumpleague.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0