Fullt ös medvetslös

Förlåt för den urkassa uppdateringen, men jag har haft stallet ute i knävelsby hela helgen + egna hästar i ett annat stall så har varit rätt tufft måste jag säga. men kul som alltid :)
 
Faktiskt inte jätte jobbit att ha stallet där nu eftersom de bara är 9 hästar och 2 va på tävling de här dagarna ;)
 
Dagens planer är att buffan ska få skrittas, antingen innan jag kör henne till knävelsby eller när hon kommit på plats ;) Återstår att se ^^
 
Ska i alla fall bli skönt att flytta, ha ridhus, tränare på plats, spolspilta osv :D Wei !
 
Glömde självklart ta bilder på stallet när jag väl hade med kamerad, men det kommer ;)
 
Min fiiina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0