Klantjävel :o

Ja, varför va jag då så irriterad ett tag igår.
 
Jo först går biljävlen sönder när jag ska åka och tanka = ingen bil med dragkrok, får ringa runt som tusan, till slut fick vi låna min kompis mammas bil, verklige suuuper gulligt.
Kommer iväg till stallet, någon timma sent då, men ändå inte för sent!
 
Vi kommer fram i tid till tävligen, vad händer då (!) jo jag kommer på att jag glömt passet med vaccinationsintyget, jätte kul. Som tur var löste det sig, kajsa åkte ner till bilen som va sönder och tog kort på det så jag kunde visa det på de sättet. Snacka om kaos... :p
 
Men allt löste sig till slut, men jag va så irriterad på mej själv så det gick ju ut över alla andra, elelr ah mest sofia, men hon tog det på ett bra sätt i alla fall, för det va inte menat så!(:
 
Blir så trött på mig själv ibland, JÄVLA KLANT, ååh, men skönt att det löste sig så jag kunde hoppa ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0