Longering av Diva

Va ute hos sötaste Sofia igår och longerade Diva.
Diva är då den 4åringen som jag eventuellt ska ha och träna och tävla, väldigt trevlig och snäll häst måste jag säga, hon har hjärtat på rätta stället även om hon har ett vasst psyke, så det gilar jag :D
 
 
Visst är hon fin?? :D
 
I alla fall så blev det inte så länge eftersom att hon är under igångsättning nu, longerade i alla gångarterna men inte jätte mycket i galoppen då hon inte är så stark där!
 
 
Stort tack till Sofia som låter mig göra detta :D <3

Kommentarer
Postat av: kajsa - 100% häst

va fin hon är! :)

Svar: visst är hon :D !
emelie vilhelmsson

2012-07-08 @ 14:13:38
URL: http://kajsashastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0