Ridpassen igår.

Red buffan först, hade ju tänkt rida henne i skogen , men vädret va verkligen inte på min sida, kom såna åskskurar hela tiden , så höll mig i ridhuset.
Joggade fram henne länge och fokuserade på att hon inte skulle springa ifrån mig och flytta lätt öfr skänkeln, när det funkade gick jag över och började galopparbeta henne.
Samma sak här, eftersom att hon gärna springer iväg och släpper bakbenen gjorde jag mycket volter och red innanför spåret när jag red rakt fram ,just för att ha koll på att hela bakkärran var med och hon inte gick och tvärade och körde ut rumpan.
 
Tycker hon va riktigt fin i slutet :) <3
 
Sen var det Binas tur, hon fick gå i ridhuset hon med eftersom att jag skulle rida med lilla olivia :)
hon va riktigt fin i början , men blir lite stressad av att ha en häst bakom sig, men hon höll sig på mattan i alla fall :D
 
 
Och juste , lilla Olivi trillade av för första gången i sitt liv tror jag , hennes ponny stannade och skakade och då gled hon av, och med maximal otur så landade hon på pallen, men hon slog sig inte och satt upp igen :))
Duktiga tjejen :D
 
och juste, igår åkte Wille till nya ägarna :D
Hoppas verkligen att det går bra :D sötaste ponnyn <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0