Stabletime of today ;)

Åkte ut till stallet vid klockan 2 ungefär, började med att fixa stallet medans Kajsa red ut binabusan i skogen, fixade klart allt i mitt stallet och efter det hjälpte jag Sarah och Robert att mocka lite innan jag började göra iordning Buffan inför dressyrpasset.
 
Sarah va super snäll att hon hjälpte mig idag, jätte kul att ha någon som står på marken och skriker lite :)
Sarah är enligt mej en duktig ryttare och väldigt bra på att lära ut! (:
 
Vi jobbade mycket på att få henne rak och att jag skulle orka hålla henne på bakbenen så hon inte blev lång, i slutet va hon riktigt riktigt fin och jag fick en bra känsla och nu vet jag å vilket håll jag ska jobba :)!
Tack snälla Sarah.
 
Bild på Sarah - Bilden är lånad från deras hemsida.
www.stallknavelsby.se
 
På tisdag väntar hoppträning för Rober så kändes bra att få det här dressyrpasset nu innan så jag kan jobba vidare i morgon, juste har anmält mig till ljungby nu med, 1m 110cm :)
Nästa onsdag är den tävlingen :)
 
 
Bild från när jag var i ljungby i onsdags :) 105cm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0