Svensk sommar?

Det regnar som tuuusan ute, det e fan mitten av Juli och vi har knappt haft något sommarväder alls? helt sjuk!
 
I alla fall så tänkte jag berätta om min dag igår.
Började jobba klockan 3(jobbar som ledsagare om någon missat det.)
Började med en fika, massa mumsiigt, sen vidare ut till stallet där jag och tjejen jag är med började med att mocka och fixa vatten o hö. Sparade buffans box för att ha något att göra medans hon borstade buffan.
Tog sen in hästisarna, buffan fick borstas en stund medans jag då som sagt fixade hennes box.
 
Sadlade och fixade iordning och sen vidare till ridhuset.
Hon red henne ungefär 20 minuer, mest skritt men även lite trav, va ju längesen hon red henne så man måste börja någonstans, det igick bra buffan va lika snäll som alltid :)


Kom hem vid klockan 8 och då stod det pilkastning, öl och grillat på schemat, nom nom.
Mamma vann pilen och jag kom 2a, men tjena va jämnt det va ;)
 
 
Såhär kan det gå ibland ;) lite skillat^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0