Dagen i korthet

I morse åkte jag ut och släppte ut hästarna, alla hade varit inne så mamma följde med och hjälpte mig ;)
 
åkte hem, sen åkte jag och Matilda ut till stallet igen vid klockan halv 1 ungefär. sen kom kajsa ut dit.
Buffan fick hoppa lite idag, hade en 3 kombination med räcke oxer räcke, höjde upp oxern till 90 ungefär och ena räcket till 110 i slutet. Hon va suuper fin :D känns bra inför fredag :) !
 
Ignoerera mig och kolla på finhästen ist <3
 
Wille fick som sagt vila ;)
 
Nu i eftermiddag / kväll så åkte jag Matilda, Emma och Kajsa till Lekerydskiosken och åt världens mumsigaste mjukglass, tyvärr så försvann det fina vädret som fanns i nässjö och övergick i SPÖREGN på vägen till Lekeryd, sugit att man va tvungen att sitta inne och äta, men mys och gott i alla fall ! :D
Tack för en trevlig kväll hörni :D <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0