Ridit i massa kallt regn.

Hemma från stallet nu, kallt som satan i regnet :( Dumma..
 
I alla fall så red jag Wille först, han fick sig ett lite kortare men intensivt pass på banan i typ 30min + fram och av skrittnig. han va fin, tänkte väldigt bra framåt i mellanåt, men han lägger forfarande av lite när det blir jobbigt. Men det tror jag är en styrkefråga.
 
 
Sen så va det buffans tur, hon hatar verkligen regn måste jag bara inflika ;)
Faast vi hade lite tur, det spöregnade typ när vi gick ute men efter 10 min så hade det nästan slutat helt.
Skuttade i alla fall henne lite, Först 2 bommar sen räcke bom räcke och avsluta med 2 bommar. Tyckte den övningen funkade bra på henne, hade 3meter mellan bommarna vilket gjorda att jag va tvungen att ha en rätt bra galopp för att hon skulle räcka, men hon fick inte flyta iväg för då blev det kort mellan räckena med bom i mellan. Hon va fin, trots att det va as blött och hon verkligen hatar det :p
 
 
Fina hästen förra sommaren. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0