Soooft! :D

Är nästan färdig med allt i skolan nu, as najs måste jag säga :D
Junivädret kunde varit bättre tycker jag allt, men annars leker livet ;)
Ha bara 8 dagar kvar i skolan, en inlämning och ett prov kvar (y)

Har börjat planera in lite tävlingar nu, Ääääntliigen <3
10juni blir det att åka till Aneby och hoppa 90cm och 1m lokalt.
sen åker jag till svarttorp den 15juni och hoppar 1m lokalt och sen den 16e ska jag hoppa 1m regionalt :) !

Kommer bli den bästa sommaren ever :D Flyttar hästarna till Robert och Sarah runt den 20e Juni, bäst :D



Buffan i svarttorp förra året, as blött var det, men fan va fin hon va :D <3

Kommentarer
Postat av: Sophie

sv: Hon är ett rent halvblod, men väldigt nätt i modellen! :)

2012-06-03 @ 21:23:27
URL: http://sussiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0