Tävlingsresultat 10juni

90cm - Hon va inte riktigt framme för skänkeln här, hann inte rida fram så länge. och inte hoppa fram heller för den delen, det va en tjej som åkte av rättså ordentligt så fick vänta till hon kunde ställa sig upp och då hann jag bara ett språng sen fick jag gå in på banan. I alla fall så missade jag att galoppera fram henne innan start inne op banan på hon va lite loj och då är det svårt att hitta avstånden på henne tycker jag.
Fick bara ett litet skitpet i och försej, det berodde på att jag höll kvar henne någon sekund för länge mot ett hinder eftersom jag inte kunde trycka på henne..
Men tar på mej det helt, hon va fin <3

1m - Här va hon först loj när jag red fram, sen sista språnget på framhoppningen vet jag inte vad som hände, hon blev så fin och taggade på riktigt bra :D :D GLAD.
Väl inne på banan galopperade jag på henne typ ett varv innan jag styrde mot första hindret, och allt bara flöt :D
kanske kom lite nära någonstans, men helt mitt fel isf, hon va helt med på noterna och allt funkade.

Vart dubbelnolla och gick in på en 3e plats, tyvärr va det typ 50 startande i klassen så lyckades bli bortpetat från placering då alla red så sjuktligt fort vilket jag tycker är onödigt i så låga klasser.

Meeeen.. känslan fanns där, vi börjar hitta varandra, jag börjar rida som jag ska. Tack Robert Kroplewski.



Tyvärr blev det inga bilder då den andra som va på banan samtidigt va ivägen hela hela tiden :/
Men kanske får några i svarttorp nästa helg, för då är det tävling igen :D ! <3

Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

sv; Absolut, mejla gärna en bild på schabraket så att jag kan ta mig en ordentlig titt på det :)

Svar: Har helt missat kommentaren :p Men nu så.Jag tar en bild i dag och skickar den till dej :)
emelie vilhelmsson

2012-06-12 @ 21:12:18
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0