The day, 27November

Nu är det mycket bättre med influensan, mår inget illa eller någonting längre :D
Men vågar fortfarande inte äta annat än typ nudlar, men det är väl nyttigt ;)? eller kanske beror på vad man jämför med :p haha.
 
I alla fall så åkte jag ut till stallet en sväng eftersom att jag känner mig bättre, fixade stallet och allt först innan jag plockade in de något frusna hästarna som va ute i blåsten, borstade och spolade benen på buff och bina.
Aike fick springa lite idag efter 3 dagars vila, longerade i typ en halvtimma , fin va hon :D
Det är så kul att se, när hon verkligen kommer bakifrån så får hon en sån jäkla gång, vilka framben asså, shit fina häst :D <3
 
 
Min fina buff på vår nästsista tävling , älskade älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0