Skola i mon :D

Min dag har varit rätt bra, Va och släppte in pivens hästar och fixade hö vid 1 tiden, sen åkte jag ner till mamma en sväng och käkade pizza, massa gott va det !! ^^
Sen vid 3 åkte jag upp till sjukhuset, dom tog ett halsprov och ett blodprov, halsprovet visade inget på halsfluss, SKÖNT för det betyder ju att det har försvunnit från förra gången när jag va jätte sjuk.
Blodprovet visade inte jätte höga värden eller vad han sa så det skulle inte vara något farligt! Ska iaf ta det lugnt i några dagar helst en vecka, och så fick jag host medicin. Så nu jävlar ska jag bli friisk :D
Efter det så åkte jag ut till stallet och tog in hästarna och gav dom mat och grejer! Förstår mej inte på Buffan, hon har stått inne i ca 20 dagar och bara varit ute typ 2, och när man kommer så vill hon gå in :o haha , Knashesten <3
Efter det så har det varit lugnt, typ kollat simpsons och paradise hotel :)
Nu har jag precis duschat och är mycket piggare, så det blir att åka till skolan i mon och hoppas på att jag klarar av hela dagen eftersom att jag inte är jätte frisk, men tror det ska gå :D Ska bli roligt att träffa alla sjuka människor :D <3<3 Har ju inte träffat dom på typ 2 veckor :o Inte okej ! <3
Nu ska jag kolla house och sen sova tror jag det får bli ^^

Ha det bra snyggingar , Puss <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0