1dag kvar <3

Packar för fullt och det känns som att väskan kommer bli för tung :o Hoppas inte ;p Haha , ^^ Hur ska jag kunna få med mej all sprit hem och den är på gränsen till för tung när jag åker dit, :o Inte okej ^^
Känns åxå som att jag har glömt massa saker men endå som att jag har för mycket hur det nu går i hop sej ;p
Är iaf jätte taggad, hoppas vi kan lyfta i mon bara och att flyget inte är allt för mycket försent :o hoppas alla håller tummarna att det lyfter i tid ;D
Flyget ska iaf gå klockan 3 i mon tror jag det va, så vi är ju där nere inte allt för sent så blir nog middag och grejer i mon :) MYSIGT !

Idag har jag hunnit med massa saker, först när jag hade vaknat och gått upp så gick jag ut och skottade ut bilen som va helt igensnöad :@ ! och åkte ner till mamma och sa hej och kollade lite, sen så åkte jag till ÖB och köpte lite grejer som jag behöver ha med mej, sen åkte jag och hämtade sabbe så åkte vi ner till stan och växlade till euro, snacka om att man känner sej fattig :o Jag växlade 700 nu , och fick 70 euro :o Haha.
Sen så skulle jag försöka hitta ett par sommer festskor, men det fanns inte :s men dom lär ju ha massa där nere så tar med mej klackstövlar så får jag köpa ett par där nere ^^ ;) sen åkte jag och sabbe hem en sväng och käkade pizza, sen solade hon och jag blonderade håret. sen åkte jag o hämtade eve så åkte vi och tog in hästarna :) Tack för hjälpen <3

Nu ska jag packa vidare så jag blir klar någongång och sola en stund :) hoppas jag får med mej allt :o ^^ och att jag inte glömmer något viktigt i fall jag nu glömmer något xD ^^ HAHA

PUSSSS




vi kommer göra grancanaria osäkert <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0