Goodkväll folket.

Har inte riktigt hunnit med att uppdatera här men nu så :)

Har umgåtts med matilda hela dagen idag, massa naajs :D hon följde med mej till massören och sen åkte vi ut och löshoppade Wille och Bina, båda va super fina :) ^^
Sen så åkte vi hem och åt kinesmat, det va massa gott kan jag lova!!:)
Sen åkte hon hem och jag åkte och tog in dom små hästarna, Zäta hjälpte mig, och nu sitter jag i soffan coh kolla på cops och har precis duschat , massa mysigt !

Juste, Bina va suuper fin på träningen för piven igår, va väldigt lugn och fin i mellan åt , även på hinder faktiskt ;D hoppade kanske 70cm så det känns ju bra inför lördag , :) ^^

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0