Lördag, ^^

Halv ligger i fotöljen lite , as sköönt , :)
hade faktiskt en heeelt okej kväll igår, massa najs ;) massa bilder kommer sen när fredrik skickar , ;D^^
Sov hos fredrik i natt med sabbe och han , vi gick och la oss runt halv 3 kanske, sen ringde klockan vid halv 8 , kan lova att man va lagom pigg då asså ^^ haha * Självförvållat (a)^^
åkte hem tills sabbe en stund vid klockan 8 typ , sen åkte jag ut till norra viebäck för att släppa ut rangvies hästar vid klockan 9 :) Det gick bra och dom va så snälla så , !!
Sen åkte jag hem , har ätit lite och kollat fb, så nu ska jag vile en liten stund sen åka ut till stallet en sväng och borsta och pyssla lite med buffan , kanske gå med henne, men måste ju sätta en plastpåse över gipset då ,p ^^
Sen vid 2 så ska vi åka och hämta hö, och sen blir det att rida bina och kanske longera wille om det inte blir allt för mörkt innan jag ska göra det :p ^^

Ikväll är det fest, men tror att jags ka vara nykter, blev ju lite mer alkoho igår än vad jag hade tänkt så får bli lugnt ikväll och köra ifall det behövs ^^ ;)
Hörs senare , ;D

PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0