Najs väder :D

Vilket väder det är ute :D
helt fantastiskt!!

Denna dagen började med att hovslagaren kom, och jag red wille (:
Wille va verkligen jätte fin idag, vilken luftig galopp :o han tog verkligen för sig ! Duktiga ponnyn!

nu på dagen har jag bara chillat typ, laddar lite inför träningen ikväll, hoppas på att det blir lite svalare bara (: inte för att jag gnäller på vädret, men just när man ska rida är det ju rätt skönt om det är lite svalare (:
jag är lite sugen på att åka och bada också, men det lär ju vara hur mycket folk som helst överallt :p så tråkigt när det e trångt o jävligt :p men hade varit super skönt! ;p

Bilder ifrån hoppträningen kommer ikväll eller i mon (: Beror på när becca orkar skicka dom och när jag orkar lägga upp dom typ ^^ men hon har sagt att hon ska fota i alla fall :D !

nu ska jag ta en dusch, men ha det bra snyggisar (: Puss* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0