Lite planering inför 2012.

Tänkte skriva lite om vad jag har för planer med buffan för nästa år. har inte planerat super mycket, men i alla fall. :) !

  • Träning för Lennart Lindelöw 7e & 8e Januari.
  • Tävling Jfk 4e Februari
  • I Juli åker jag till Gotland och tävlar.

De är de 3 stora planerna eller så. Sen kommer det hända en massa roligt där i mellan som :

  • Massa träningar för Robert.
  • Eksjö Tävlingar
  • Massa härliga ute ritter.

Så ja det lär hända en del nästa år :D

 

Målet (har satt ett rätt stort mål som jag hoppas jag når) är att rida 120cm på Augusti tävlingarna på Hemma plan i Eksjö! Håller ni tummarna? :)

 


Kommentarer
Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

Vill du tävla om en snygg fleecejacka från Schockemöhle? Gör det här: http://asslatjejerna.blogg.se/2011/december/december-tavling.html#comment

2011-12-22 @ 16:23:46
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0