Nyårsafton 11/12

Nu har vi nästan spikat hur vi gör på nyår.

Tror vi åker ifrån nässjö vid 1 tiden eller något, käkar något på vägen för att sedan komma fram till stora staden Mjölby och bästa Paooooiie :) !

Ska bli sjukt kul att träffa henne igen måste jag säga, det va ju typ 10000år sen :o

För er som vill veta så träffades jag och Pao när vi gick på Vreta, efter det så tappade vi kontakten har träffats några gånger, men alldeles för få ju :( Not okey.

Men detta nyår kommer nog bli kanon kul :D ! 
TAGGATAGGA <3

Alltid kul med nytt folk, känner ju bara kajsa som jag ska åka med då och sen Pao, resten har jag inte träffat :o om det inte kommer någon mer från Vreta då vill säga ;) Men i alla fall, kul med folk man inte känner ju ;)



Såhär såg jag ut förra året på nyårsafton :D !
Gott nytt år allihopa såghär lite för tidigt ;) ! ^^

Kommentarer
Postat av: Anna S - Tävling i bloggen

Jag har en tävling i min blogg, vinn ridstrumpor eller en buff. Var gärna med! :D

2011-12-29 @ 10:48:05
URL: http://missbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0