Kall men najs dag ;)^^

Sitter framför tvn nu med en kaffekopp i handen, funderar på att gå ut och ta en cigg men det är ju så jääävla kallt:s

Iaf så har jag haft en bra dag , först va jag hos piven från kvart över 10 till 3. va roligt ,(:
Rivals ägare Camilla va och red honom och sen så fick jag se sörmans nya stjärnskott, en söt sak ! :)
Efter det så åkte jag ut till stallet och red buffan, skrittade och travade fram en stund i skogen först sen red jag på banan, Buffan va jätte fin idag :) inte alls lika jobbig och stidsig som igår ;) hihi ^^ Sötheest <3

Här kommer lite bilder från när jag va med buffan i stommen i lördags <3


Älskar denna hästen mest <3
visst är hon snygg? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0