The Final

hemma efter en mysig kväll hos timmy med honom och eva, vi tjötade lite skit och kollade på the final, den är bra, helt klart sevärd :D^^ , :)
Nu sitter jag och kollar på wallander och myser med asche, är as seg så får bli att krypa ner och dejta kudden:)MYS!
i mon blir det stallet, mysa massa med älsklingshesten och rida ut en sväng i skogen :)
Trivs jätte bra i mitt mörka hår :) Klart jag saknar det blonda men inte så farligt endå, men håret är verkligen jääätte mörk, men snyggt :D fick massa komplimanger igår :) ! känns kul :)

nu sk jag kolla vidare på filmen , :) Puss på er snyggisar^^ <3

Slänger in en bild på mej och timmy från myskvällen med honom vickan och kim, tog ju tyvärr inga fler /:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0