Im not a beautiequeen, im just beautiful me (: - bra låt :D

Nu har jag varit ute i stallet och släppt ut dom små hästarna, åsa hade egentligen utsläppet men hon fick åka med tuva till akuten i natt /: hon hade jätte ont i magen och kräktes.
Nu sitter jag i alla fall och dricker kaffe (:
Planern för idag är att rida buffan på banan, tänkte träna lite öppnor i galopp och kanske lite förvänd eftersom att hon nog gärna byter nu när jag har tränat lite galoppombyten :p hehe.
så får det bli! :)
sen får vi se om åsa kan rida bina annars tar jag henne lite över bommar på banan :) bommar är ju jätte bra på henne eftersom att hon är så sjukt pigg! :P

Nu vet ni vad min dag kommer bestå av (:
så ha en bra dag snyggisar :)



bara för att jag tycker lite synd om tuva så bjuder jag på en bild på de sötaste ekipaget :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0