MornMorn <3

Vaknade för en liten stund sen, av att det va som en bastu inne i mitt rum ;p as varmt!
Så nu sitter jag ute på altanen och njuter av mitt kaffe och tar en morgoncigg (: foten är mycket bättre idag, visst den värker lite och jag kan inte riktigt gå helt normalt, men mycket bättre :)

Planerna för idag är att åka ut till stallet och fixa lite först, mocka och sådär, sen ska jag longera buffan och sen tror jag anna skulle komma ut till stallet och prova på att rida bina lite :) Kuligt! och antar att åsa ska rida nocken(:
Sen kommer linnea och ska rida för mig med sin ponny, så måste komma på va jag ska köra för övning ;p
Tror det får bli lite bommar blandat med lite småhinder typ studs :) den som lever får se :)

Nu ska jag fortsätta att nnjuta av mitt kaffe ! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0