Ridpasset och min kväll :))

är hon inte föör fiin ? :D


Matilda följde med ut till stallet idag, hjälpte mej att mocka och höll mej sällskap när jag red typ...
Buffan kändes jätte bra idag, fast hon har tagit de lugnt denna veckan (: red inte jätte länge, men typ en halvtimma, jag fick henne dit jag ville och hon va lydig :) gjorde lite galoppombyten på serpentinbågar och hon bytte rent alla bytena. :D

Och min kväll har spenderats men Emma, Matilda, Johanna och rebecca :D As najs kväll faktiskt! Tack tjejor, nu taggar vi Öland :D bara en vecka kvar :D! TAGG! <3

nu ska jag typ sova alldeles strax, eller ah kolla klart på scrubs först och läsa klart bloggarna :)
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0