Dagen i ord ! (:

Åkte ju som sagt först ner till mamma i affären med Emma, guuuud va söt hennes hund va, världens lilla nallebjööörn :D en jätte vit, jätte lurvig sak :)
efter det så blev det ju stallet, och hann faktiskt med alla hästarna idag :)

Buffan: Blev en liten runda i skogen , hon kändes fin och inget stressad utan tog det lugnt och va avslappnad :)
Wille: Longerade honom på banan i ca en halvtimma, han va lite sur först för att jag sa till honom att gå på lite i traven för att han gärna fastnar i sin pytteponnytrav, men efter ett tag så släppte han och han lyssnade till och med tillslut på galopp komandot ;p duktig ponny!
Bina: Skrittade henne barbacka i skogen, testade ett nytt bett på henne, ett hissbett, likadant som jag har på buffan i skogen, och hon va faktiskt jätte lydig och lyssnade jätte bra och taktade ingenting som hon brukar göra även om man bara skritta henne, så det kanske kan bli lösningen med henne, självklart ska jag inte rida med det alltid men variera med det! :)

Det va min dag i alla fall, nu ska jag alldeles strax äta lite och sen bara ta det lugnt och kolla lite på tv och bara ta det lugnt och njuta av att vara ledig :) MYS! ♥

Får se om jag uppdaterar mera idag ,händer ju inte så mycket mer idag, så får nog bli i mon :)
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0