Segsegseg !

Sitter o dricker kaffe, försöker piggna till lite, och väntar på att emma ska komma :)
Blir att jag åker till stallet vid 4 för zäta skulle fixa lite innan :)
Skönt med hjälp och sällskap i stallet eftersom att alla 3 ska motioneras idag ! den ena mer än den endra typ :p
Buffan ska gå lite hårdare idag , bina ska väl mest skrittas o travas, o wille får ta saken i egna händer och löshoppa lite :) Tänkte mest löshoppa honom på lite lägre hinder för att han ska bli lite snabbare i benen och lyfta, men sen i slutet kanske jag höjer upp lite så han får hoppa upp sig lite :)

i mon tror jag i alla fall wille får vila om inte Emma(ägaren) rider honom lite, sen vet jag inte med bina, men det är om Åsa hinner rida henne eftersom att jag först ska in till skolan sen åka och hoppträna med buffan för piven :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0