So sick and tired !

Har inte hunnit blogga /: Men iaf så gör jag det nu ^^
va i skolan fram till halv 2 idag , har inte mått jätte bra , feberkänsla o grejer, så buffan fick faktiskt vila idag med, har varit jätte seg o helt slut i kroppen, så åkte bara ut o lunchade lite när jag åkte ut till stallet sen åkte jag hem och sov i typ 2 timmar så jag piggnade till lite , den värsta febern försvann iaf! (:
Sen har jag varit på bilbingo nu ikväll , så nu är jag helt slut , så ska alldeles strax nana faktiskt !
Och tror att jag stannar hemma i mon med, kommer aldrig komma upp om jag mår som idag :(
Men i mon måste jag verkligen försöka rida buffan!! Hoppas bara jag är bättre.
Får bli en runda i skogen som inte är så ansträngande för verken mej eller henne eftersom hon åxå har tagit det lugnt nu de senaste dagarna , men skönt för henne med en mini semester :) <3

Nehe , sängen ropar efter mej! NATTI <3

Min bästa och finaste häst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0