Torsdag!

Idag har det typ varit full rulle ute i stallet, kom en tjej och kollade på ALLA 4a åringarna, så Oda hade och göra ;) Hoppade 10 hästar innan lunch inte illa va? ;)

Efter lunch så gjorde vi klart stallet och sen stod det uteritt av tävlingshästarna på schemat.

Jag red fina Gina som är ett sto efter Briar.
Har ridit henne några gånger innan, men idag va hon verkligen suuuperhet, bockade och studsade och hoppade som världens groda typ xD Sen när hon inte fick galoppera mera så typ tog hon ut steget som faan och jäävlar vilket steg hästen har :o OMG.

O en sak till, jag är KÄR i en 4 åring, så fiiin <3 Någon som vill sponsra med typ 80 000 så jag kan ta med denna goding hem? :D Plzz..

Nu ska jag snart käka sen chilla för att ladda inför morgondagen som inleds med praktik och avslutas i feest ;)



Min fiina buff är bättre och han tyckte att jag ska skritta henne i mon :D
Mitt <3

Kommentarer
Postat av: kajsa

vilken fin häst! :)

2012-04-28 @ 23:46:23
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0