Är det här svensk sommar eller? :o

Asså shiiiit va det regnar :o det verkligen öser ner -.-
Idag kan jag säga att jag är väääldigt glad över att ha ridhus! skulle inte vilja sätta mig i regnet och trimma direkt, usch blöta sommar :( vart är sommarvädret som man vill ha det?
 
I alla fall så skulle jag egentligen longera diva och grejer idag, så får hoppas att det slutar regna.*
Min plan såg ut som såhär att jag åker ut till stallet nu om en stund och rider buffan efter det tänkte jag åka till tenhult och longera diva en stund, hoppas verkligen vädret håller!!
Sen ska jag på astmaskitkontrollgrej :@ förstör hela min dag, MEN MEN, efter det blir det ut till stallet igen, rida Binabusan och kolla på hoppträningen som robert har.
Fixa lite inför tävlingen i mon med då kanske, ;) nummerlapp osv. lite puts med kanske :p mohaha.
As trött är jag, för er som inte märker det ;)
 
 
Finaste hääästen <3

Kommentarer
Postat av: Clara - TopElite

Ha en fortsatt bra dag! Kika gärna in på min blogg, tror inte du kommer ångra dig! ;-)
Kram

2012-07-10 @ 19:30:39
URL: http://topelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0