Buffan efter hennes minivila ;)

Åh nu är jag trött :o
 
Jobbade för idag, blev typ 4 timmar, blev ridning av bina och fika med sarah och Robert ;)
Soft jobb jag har komisar :D
 
Sen åkte jag hem och åt lite räkmacka innan det var dax att åka ut och fixa stallet och rida buff.
Buffan fick sig ett lätt pass i ridhuset efter en minivila på 3 sagar :)
Hade gramanen på och red på ett vanligt 2 delat bett, hon va fin och jag fick ett bra stöd, joggade nästan bara henne lite lugnt , men galopperade även fram henne för att hon skulle komma igång.
Blev ett kort lugnt fint pass på ca 30 min.
 
I morgon får hon gå lite hårdare i ridhuset och på tisdag är det hoppträning inför fredag då det är tävling:)
Har anmält mig till en regional 110cm i Eksjö, Det får bära eller brista.
Bästta tränaren Robert finns på plats och hjälper mig på framhoppningen :D Glad tjej <3
 
 
Bästa Robert och bilden är lånad på stallknavelsby.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0