Dagens ridpass - Eller flytur kanske man ska säga?

Stod som sagt hoppning på schemat idag, och va hände jo jag tog mej en riktig flygtur haha xD
 
Började väldigt bra, hoppade fram på ett hinder med en bom 5,5 meter framför och hon va super fin, hoppade upp till 1m på det ungefär, sen gick jag vidare till en 2 kombination med hyffsat långt imellan, kom bra in på första men hon räckte inte riktigt fast jag gick på henne framåt, så en tvärnit blev det och jag och tränset hamnade mitt imellan oxern, (ingen bom föll xD ) måste ha sett väldigt roligt ut, haha.
I alla fall så va det bara att hoppa upp och fortsätta, hoppade en liten bana i slutet på 4 hinder, inte jätte högt men runt 90cm kanske, hon va jätte fin och det kändes som allt föll på plats trots min lilla flygtur :p
Men det va ett tag sen jag åkte av och det måste man ju göra ibland med för att inte glömma hur det känns xD
 
Blev tyvärr inga bilder då David inte kunde följa med, men i alla fall så uppdaterar jag, ha ha..
 
 
Älskade bästa hästen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0