Resultat Ljungby 11 juli

Tävlingen skulle egentligen ha varit utomhus, men eftersom att det regna så sjukt mycket så va den inflyttad till ridhuset.Vi har typ stannat ut oss varje inomhus tävling, rider inte bra inne och hon går bättre ute , thats it;)
 
Men fick faktiskt helt okej resultat, och framförallt en riktigt bra känsla :)
 
Framhoppningen va i det lilla ridhuset, och det gick bara inte, såg inte avstång ingenting, så hoppade fram väldigt lite just för att inte få en jätte dålig känsla där att ta med in på banan.
 
1m - Väl inne på banan så fick jag fram henne bra och allt flöt, tyvärr så fick vi två pet, fick inte tillbaka henne tillräckligt på en av distanserna så den rullade ner, lite retligt, och sen till sista som va en oer ur sväng tog jag tillbaka lite sent så kom nära. men men sånt som händer ;)
 
105cm - I denna klassen fegade jag ur på första hindret, fråga inte varför för det va det lägsta på hela banan :p
Men då började jag rida som jag skulle, la upp ett högre tempo och allting flöt, tyvärr fick vi med oss 2 bommar även här.
 
Men vi kom runt båda banorna inomhus med en bra känsla :D så jag är nöjd :)
 
Bilderna jag la upp igår va en blandning av hela dagen typ, tyvärr blev de något suddiga eftersom att det va inomhus, men det är ju bilder i alla fall ;)
 

Bild från första klassen.
 
Bild från andra.
 
Tyckte i allmänhet hon hoppade riktigt väl, vi samarbetade även om det inte blev bra på pappret, men det är inte det viktiga..<3
 
 
bild på buffan och snälla Sofia som va med, och står ut med att jag surar ihop när allt strular. berättar mer om detta i ett annat inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0