Stall knävelsby

För er som har missat vart det är jag har flyttat hästarna så tänkte jag skriva lite kort om det :)
 
Jag har flyttat ut hästarna till knävelsby som ligger mellan norra sandsjö och landsbro, ungefär 3,5 mil ifrån där jag bor, nu kanske ni tänker att det är idiotiskt att ställa hästarna så långt bort, men jag har faktiskt vägt för och nackdelar, vi kommer inte behöva hämta hö, inte åka till tränare/ridhus, sköta allting själva, ha kassa ridvägar osv osv listan kan göras lång.
 
I alla fall så är det Robert kroplewski och hans tjej Sarah som har stallet.
Robert är alltså han jag tränar hoppning för annars och han har själv ridit i det Polska landslaget och St giorge dressyr.
Stallet består av 3 delar kan man säga, ett nyrenoverat med 8 boxar, sen ett äldre med 4 boxar som ligger i anslutning med det stora stallet. sen har vi stallet som mina står i, det är ett kallstall med 3 boxar.
Ridbana och ridhus finns på gården och väldigt fina mjuka ridvägar.
 
Bilder kommer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0